Top of Page

Найбільш часті причини заборони на в'їзд в країни Європейського союзу

Висококваліфіковані юристи нашої компанії, маючи великий досвід ведення справ, які безпосередньо пов'язані з депортацією, видворенням, забороною на в'їзд осіб в країни Шенгенської угоди та Європейського союзу, а також справ, пов'язаних з анулюванням інформації в національному реєстрі іноземців, перебування яких в країнах Європейського союзу є небажаним та Шенгенській інформаційній системі (SIS) - можуть надати Вам професійну юридичну допомогу.

Найбільш частими причинами заборони на в'їзд в країни Шенгенської угоди та Європейського союзу є наступні:

  • фальшиві штампи в'їзду/виїзду в паспорті, підробка документів (запрошення на роботу, водійські права, фальшивий литовський/румунський/ізраїльський/болгарський паспорт, віза, ID карта та ін.), а також використовування іноземцем підробленого/фальсифікованого проїзного документу - при виявленні відповідними компетентними органами вищеперелічених правопорушень, як правило, підроблений документ вилучається з метою проведення відповідної експертизи, а відносно власника даного документа порушується кримінальна справа;
  • умисна спроба перетину кордону країн Європейського союзу особами, що раніше були видворені або депортовані однією з країн Європейського союзу, з документами зі зміненими особистими даними. У кожному разі зміни особистих даних з метою незаконного перетину кордону країн ЄС, органами дізнання прикордонної служби та поліції може бути ініційовано порушення кримінальної справи за спробу незаконного перетину кордону;
  • порушення паспортно-візового режиму (прострочений дозволений час перебування на території країн Шенгенської угоди);
  • перевищення дозволеного терміну перебування по біометричному паспорту в країнах Європейського союзу (90 діб на перебування без візи, дозволених сумарно впродовж кожного періоду у 180 днів);
  • нелегальний перетин або намір нелегального перетину кордону;
  • перевезення (або спроба) через кордон нелегальних іммігрантів (стосується водіїв та перевізників);
  • вчинення будь-яких правопорушень на території країн Шенгенської угоди та/або Європейського союзу;
  • перебування та незаконне здійснення (або намір здійснення) незаконної трудової або господарської діяльності на території країни Європейського союзу без необхідного дозволу, при наявності національної візи іншої країни Шенгенської угоди (нелегальна робота), по біометричному паспорту або за фальшивими документами;
  • отримання відмови в наданні статусу біженця або в наданні притулку, втрата статусу біженця, позбавлення статусу біженця або відмова від заяви в отриманні статусу біженця (Stop Asylum) і повернення в країну походження;
  • адміністративні та кримінальні правопорушення (порушення правил дорожнього руху, крадіжки, хуліганство, розбій, контрабанда та ін.);
  • вироки та рішення судів, що набрали законної сили, про винність в кримінальних та адміністративних правопорушеннях;
  • несплата податків або будь-яких штрафів, накладених за порушення законодавства відповідної країни/країн Європейського союзу;
  • щодо іноземного громадянина було винесено відповідними компетентними органами рішення про його видворення або депортацію з країн Європейського союзу;
  • невиконання іноземним громадянином зобов'язань покинути Німеччину в добровільному порядку, зазначених у рішенні про видворення впродовж встановленого терміну;
  • іноземець був депортований з відповідної країни Європейського союзу в примусовому порядку і не компенсував державі витрати на його затримання, арешт і депортацію, які були виділені з державного бюджету цієї країни;
  • надання в посольство країни ЄС завідомо неправдивих відомостей або підроблених (фальсифікованих) документів, з метою отримання візи. Як правило, наші заробітчани подають в дипломатичні представництва Польщі, Чехії, Німеччини, Фінляндії, Литви та ін. фальсифіковані запрошення від роботодавців, з метою отримання національної робочої візи. Також, часто, в анкеті на отримання національної візи вказують неправдиві персональні дані/фальшиву інформацію або долучають до анкети документи, що містять такі дані або інформацію, то в даному випадку рішення про відмову в візі і заборону в'їзду зумовлено міркуваннями оборони чи державної безпеки та громадського порядку або інтересів відповідної країни Європейського союзу;
  • перебування іноземного громадянина на території відповідної країни Європейського союзу становить загрозу та небезпеку для громадського порядку, внутрішньої безпеки, громадського здоров'я або міжнародних відносин однієї або декількох країн-членів Європейського союзу;
  • дані іноземного громадянина внесені до національного реєстру іноземців відповідної країни Європейського союзу, перебування яких на території країн ЄС небажане;
  • дані іноземного громадянина внесені до Шенгенської інформаційної системи з метою відмови у в'їзді.

Визначаючи тривалість терміну заборони на повторний в'їзд, компетентний орган бере до уваги сімейні, робочі та інші зв'язки іноземного громадянина в Європейському союзі, а також оцінює шкоду, яка може бути заподіяна особистому та сімейному життю іноземця. Слід врахувати, що заборона на в'їзд іноземця в країну, де проживають його близькі родичі, може спричинити за собою постановку питання про можливе порушення ст. 8 Європейської Конвенції про захист прав людини і основних свобод.

Також враховується поведінка іноземця під час відкритого адміністративного (або кримінального) провадження, вираз усвідомленого жалю в зв'язку з вчиненим правопорушенням та його наслідками, а також тяжкість самого правопорушення (наприклад, період нелегального перебування в країнах ЄС).

Тому, як правило, визначена в рішенні тривалість строку заборони на повторний в'їзд, є в повній мірі обгрунтованою.

Винесення такого рішення супроводжується занесенням інформації про особу в національний реєстр країни Европейського союзу небажаних до в'їзду осіб, а також, як правило, в Шенгенську інформаційну систему SIS.

Слід відмітити, що на контрольно-пропускному пункті при перетині кордону, а також, відповідно до ст.21 абз.3 c та d Візового кодексу, перед видачею візи проводиться запит щодо наявності інформації про особу в національний реєстр небажаних до в'їзду осіб і Шенгенську інформаційну систему (SIS).

Дані реєстри містять дані про іноземних громадян, які під час свого перебування в країні/країнах Європейського союзу, або на території країн Шенгенської угоди, скоїли правопорушення. Якщо інформація про Заявника занесена у національний реєстр небажаних до в'їзду осіб або SIS з позначкою про заборону на в'їзд, то йому, як правило, буде відмовлено у видачі візи або у в'їзді.

Слід відмітити, що під час заборони в’їзду перебування правопорушника на території країн Європейського союзу та країн Шенгенської угоди можливе тільки з особливого дозволу органу, який прийняв рішення про депортацію/видворення/заборону на в'їзд.

Кваліфіковані юристи нашої компанії допоможуть Вам розібратися в ситуації, що склалася, з'ясують підстави відмови Вам в візі, а також встановлення заборони на в'їзд в країни Шенгенської угоди та Європейського союзу, встановлять можливість оскарження даного рішення, а також забезпечать повну юридичну підтримку на всіх етапах цього процесу.

Звертайтеся до нас за правничою допомогою для визначення і узгодження подальших дій.

Хочемо звернути Вашу увагу на те, що при своєчасному зверненні до юриста, Ви зможете не тільки вирішити свої питання і захистити свої інтереси, а також у подальшому уникнути для себе зайвих фінансових витрат, негативних наслідків та втрату Вашого часу.